Naslovna  >  SPARK  >  Facebook For Business
 
Naslovna  >  SPARK  >  Facebook For...

Facebook For Business

18.04.2017.
18:00
 SPARK

Cilj ove radionice je da pomognemo svim kreativcima sa poslovnim idejama da nauče kako da dođu do inicijalne prodaje bez puno ulaganja. Pokazat ćemo vam alate koje koristimo i što točno trebate napraviti kako bi se efikasno promovirali na internetu.

Inače, Ivica bavi se savjetovanjem više od 6 godina, a sa 19 godina karijere u marketingu i prodaji ima potrebna znanja i iskustva da govori o prodaji putem društvenih mreža.

Ovo su neka pitanja na koja ćete dobiti odgovore?

• Kako iskoristiti društvene mreže za privlačenje pažnje i interakciju sa potencijalnim klijentima?
• Kako izgraditi povjerenje u vaš proizvod/uslugu?
• Kako pratiti i usmjeravati komunikaciju u smijeru kupovine vašeg proizvoda/usluge?
• Kako formulirati prodajnu poruku u cilju maksimiziranja rezultata?
• Šta su to okidači za kupovinu i koji su okidače najvažniji za vašeg klijenta?
• Koji alati vam mogu pomoći da povećate vlastitu produktivnost?

Umjesto klasičnog reklamiranja prema «svima» koji mogu vidjeti reklamu, mi koristimo «pull» metodu, kako bi pronašli, privukli i zainteresirali kvalificiranog kupca – onoga kupca koji treba, želi, zna koristiti i spreman je platiti ono što vi nudite.

Radionica je namijenjena: ...

• Startup osnivačima ili timovima
• Zaposlenima u prodaji i marketingu
• Svim privatnicima bez obzira na branšu
• Svima oni koji žele testirati svoje poslovne ideje na tržištu.

Kako bi prodali neki proizvod ili uslugu potrebno je proći kroz 4 faze:
• Svijest o problemu
• Interes za rješavanje problema
• Leadovi - zainteresirani za kupnju rješenja
• Konverzija – postotak zainteresiranih koji stvarno kupi rješenje

Danas kada nam društveni mediji i mobilni telefoni omogućavaju da svoju poruku dostavimo na dlan potencijalnog kupca, nikada nije bilo važnije da znamo što radimo, jer nismo jedini koji to pokušavaju. A ono što morate znati kako bi se efikasno promovirali na Internetu je:

• Morate znati tko je vaš kupac
• Morate znati koje su im potrebe, navike i ponašanje
• Morate znati odabrati pravi kanal komunikacije
• Morate imati vještine potrebne za korištenje tog kanala
• Morate kreirati privlačnu poruku

Prodaja preko interneta nije težak posao ako znate što radite, ali ako pogriješite u nekom od ovih 5 koraka, samo gubite novac i nervirate korisnike.

Na radionici ćete dobiti: opise, objašnjenja, formule i alate koje ćete iskoristiti kako bi analizirali svoj posao i stvorili savršen prodajni proces te tako osigurali konstantan priliv novca za sebe i svoj posao.
  Prikaži više Prikaži manje

13 dolazaka
Podijeli događaj:    
Mjesto održavanja:

Slični događaji

© 2017 CDK d.o.o.