Naslovna  >  Tehnološki park Varaždin  >  Facebook For Business
 
Naslovna  >  Tehnološki p...  >  Facebook For...

Facebook For Business

10.04.2017.
18:00
 Tehnološki park Varaždin

Cilj ove radionice je da pomognemo svim kreativcima sa poslovnim idejama da nauče kako da dođu do inicijalne prodaje bez puno ulaganja. Pokazat ćemo vam alate koje koristimo i što točno trebate napraviti kako bi se efikasno promovirali na internetu.

Inače, Ivica bavi se savjetovanjem više od 6 godina, a sa 19 godina karijere u marketingu i prodaji ima potrebna znanja i iskustva da govori o prodaji putem društvenih mreža.

Ovo su neka pitanja na koja ćete dobiti odgovore ?

• Kako iskoristiti društvene mreže za privlačenje pažnje i interakciju sa potencijalnim klijentima?
• Kako izgraditi povjerenje u vaš proizvod/uslugu?
• Kako pratiti i usmjeravati komunikaciju u smijeru kupovine vašeg proizvoda/usluge?
• Kako formulirati prodajnu poruku u cilju maksimiziranja rezultata?
• Šta su to okidači za kupovinu i koji su okidače najvažniji za vašeg klijenta?
• Koji alati vam mogu pomoći da povećate vlastitu produktivnost ?

Umjesto klasičnog reklamiranja prema «svima» koji mogu vidjeti reklamu, mi koristimo «pull» metodu, kako bi pronašli, privukli i zainteresirali kvalificiranog kupca – onoga kupca koji treba, želi, zna koristiti i spreman je platiti ono što vi nudite.

Radionica je ... namijenjena:

• Startup osnivačima ili timovima
• Zaposlenima u prodaji i marketingu
• Svim privatnicima bez obzira na branšu
• Svima oni koji žele testirati svoje poslovne ideje na tržištu.

Kako bi prodali neki proizvod ili uslugu potrebno je proći kroz 4 faze:

• Svijest o problemu
• Interes za rješavanje problema
• Leadovi - zainteresirani za kupnju rješenja
• Konverzija – postotak zainteresiranih koji stvarno kupi rješenje

Danas kada nam društveni mediji i mobilni telefoni omogućavaju da svoju poruku dostavimo na dlan potencijalnog kupca, nikada nije bilo važnije da znamo što radimo, jer nismo jedini koji to pokušavaju. A ono što morate znati kako bi se efikasno promovirali na Internetu je:

• Morate znati tko je vaš kupac
• Morate znati koje su im potrebe, navike i ponašanje
• Morate znati odabrati pravi kanal komunikacije
• Morate imati vještine potrebne za korištenje tog kanala
• Morate kreirati privlačnu poruku

Prodaja preko interneta nije težak posao ako znate što radite, ali ako pogriješite u nekom od ovih 5 koraka, samo gubite novac i nervirate korisnike.

Na radionici ćete dobiti: opise, objašnjenja, formule i alate koje ćete iskoristiti kako bi analizirali svoj posao i stvorili savršen prodajni proces te tako osigurali konstantan priliv novca za sebe i svoj posao.
  Prikaži više Prikaži manje

7 dolazaka
Podijeli događaj:    
Mjesto održavanja:

Slični događaji

© 2017 CDK d.o.o.